Универсална автомобилна диагностика TXT MULTIHUB 2 IDC6 TEXA
град Пловдив, област Пловдив
Открийте NAVIGATOR TXT MULTIHUB 2 - Върховото решение - гъвкаво, бързо, интуитивно, във всяка ситуация
Диагностика на множество марки от TEXA
През последните години разпространението на електрониката на борда на превозните средства е експоненциално и е достигнало много високо ниво на сложност. Днес специалистите по ремонт трябва да могат да работят по най-добрия начин с различни видове превозни средства, с различни диагностични протоколи и множество режими на свързване.
В този контекст TEXA разработи TXT MULTIHUB 2 - изключително гъвкав интерфейс за превозни средства, който лесно се адаптира към дейностите по поддръжка, като ги прави бързи и интуитивни във всяка ситуация.
Това е технологично усъвършенствано решение, богато на уникални технически и конструктивни характеристики, като например: възможност за работа в 5 среди, наличие на 2,42-инчов дисплей с бяла подсветка, IP53 сертифицирана здрава конструкция, интелигентна свързаност, гарантирана от операционна система Linux, управление на протоколи CAN-FD, DoIP, Pass-Thru, дистанционна диагностика и много други.
Уникален инструмент за всички среди
TXT MULTIHUB 2 е единственият инструмент за диагностика, който покрива напълно 5-те диагностични среди: АВТОМОБИЛИ (CAR) - LIGHT и PLUS версия, КАМИОНИ (TRUCK), СЕЛСКОСТОПАНСКИ (AGRI) И СТРОИТЕЛНИ (CONSTRUCTION) МАШИНИ (OHW), МОТОЦИКЛЕТИ (BIKE), МОРСКИ ЛОДКИ (MARINE). По всяко време той гарантира несравними характеристики, така че да завърши операциите по най-добрия възможен начин, с максимално удовлетворение на клиента.
Голяма използваемост благодарение на вградения дисплей
TXT MULTIHUB 2 е оборудван с практичен 2,42-инчов дисплей с бяла подсветка, който му осигурява голяма използваемост и възможност за преглед на информацията въз основа на три вида съобщения:
режим на комуникация с дисплея
напрежение на зареждане на акумулатора в автомобила, към който е свързан
работно състояние, което може да бъде стандартна диагностика, DoIP Wi-Fi, DoIP Ethernet, Pass-Thru, CAN-FD.
Освен това той позволява да имате постоянен контрол върху работата на инструмента: възпроизвежда повече от 40 съобщения, които предоставят на техниците цялата информация, от която се нуждаят по време на диагностичните операции.
Напрежение на батерията с един поглед:
TXT MULTIHUB 2 показва на дисплея в реално време напрежението на акумулатора в автомобила, към който е свързан. Това е от съществено значение за извършване на определени диагностични операции, като например регулиране.
Здрав, практичен, удобен „здрав инструмент“, идеален във всяка ситуация
TXT MULTIHUB 2 е оборудван със специален подсилен корпус с антиударни ъгли. Сертифицираната му степен на защита е IP53, поради което е устойчив на пръски вода и прах.
Повече информация
Освен това тестът за транзитно изпускане по военния стандарт MIL-STD 810G му позволява да поема удари и падания. Всички тези характеристики позволяват на инструмента да даде най-доброто от себе си във всяка работна ситуация.
TXT MULTIHUB 2 също така е много удобен и приятен за гледане благодарение на специалния си „здрав дизайн“ и на естетическата грижа, с която е създаден.
Свързаност „без ограничения“ - истински MULTIHUB 2
Интерфейсът използва усъвършенствана свързаност; той позволява на механиците да работят с всеки тип автомобил, който влиза в сервиза, с голяма гъвкавост и бързина.
Инструментът комуникира с дисплейния модул чрез:
Wi-Fi модул за диагностичните операции, които използват стандартните CAN, CAN-FD и DoIP.
Мрежов кабел (Ethernet), запазен за операции DoIP (ISO 13400).
USB гнездо за всички видове диагностика, включително Pass-Thru (SAE J2534-1 и SAE J2534-2).
Bluetooth модул за конвенционална диагностика.
Освен това MULTIHUB 2 дава възможност за дистанционна диагностика, което позволява на потребителите да извършват широк набор от операции благодарение на експертен персонал, който гарантира специализирана поддръжка.
Вграден DoIP, дори безжичен
TXT MULTIHUB 2 позволява лесно извършване на диагностика на превозни средства, оборудвани с технологията DoIP (Diagnostic over Internet Protocol), дори и при Wi-Fi. Този стандарт, разработен за управление на масовото присъствие на електроника в автомобилите и впечатляващата маса от разработени диагностични данни, изисква използването на връзка, базирана на IP протокол.
Pass-Thru, директен достъп до данните на производителя
TXT MULTIHUB 2, както вече беше посочено, е готов да работи във всякаква конфигурация, дори да премине от стандартна диагностика към Pass-Thru по напълно автоматичен начин. Той е съвместим с регламентите SAE J2534-1 и SAE J2534-2, поради което може да се свърже с превозно средство и да осигури пряк достъп до данните за поддръжка и диагностика, предоставени от производителите на превозното средство и необходими например за актуализиране на софтуера в един или повече контролни блокове.
CAN FD, за предаване на данни с висока интензивност
Протоколът CAN FD (Controller Area Network Flexible Data-Rate - гъвкава скорост на предаване на данни в мрежата на контролера) позволява пет пъти по-бързо предаване на информация, дори и с голям обем. С TXT MULTIHUB 2 дори управлението на този комуникационен стандарт (4 канала) е лесно и интуитивно.
NAVIGATOR TXT MULTIHUB позволява извършването на операции като:
- самодиагностика за отчитане и изчистване на грешки, показване на инженерни параметри и състояния на блока за управление;
- активиране, регулиране и конфигуриране на устройствата, инсталирани в превозното средство;
- нулиране на предупредителните светлини за смяна на маслото, за сервиз и за системата на въздушните възглавници;
- конфигуриране на блоковете за управление, ключовете и дистанционните управления.
NAVIGATOR TXT MULTIHUB е съвместим с протокола J2534 и следователно позволява извършването на ремонти, които изискват препрограмиране на блоковете за управление.
NAVIGATOR TXT MULTIHUB позволява извършването на диагностични операции на автомобили, които поддържат комуникационен протокол UDP/TCP ISO 13400.
При този тип превозни средства комуникацията между блоковете за управление се осъществява не само чрез CAN BUS, но и чрез Ethernet BUS.
Технологията Ethernet BUS изисква използването на връзка, базирана на IP протокол, за да се извършва диагностика на превозни средства и се нарича DoIP, Diagnosis over IP.
Технически спецификации:
Основен процесор:
- Тип: iMX6 1 GHz
- DDR3L SDRAM: 512 MByte
- Масова памет: eMMC 8 GByte
Копроцесор:
- Тип: STM32H735IGK6 550 MHz
- RAM: 2 MByte SRAM, 32 MByte SDRAM
- Flash: 2 MByte
Захранващ конектор: PWR: 2.1 DC жак
Захранване: 12 - 24 V (директно напрежение)
(от акумулатора на превозното средство чрез OBD конектор или специфични кабели)
Консумация: 1 A @12 V 0,5 A @24 V
USB конектори:
- USB: USB 2.0 хост тип A макс. 1 A навън
- USB УСТРОЙСТВО: USB 2.0 устройство тип B (приоритетен конектор)
Bluetooth комуникация: BDR/EDR/LE1M
Wi-Fi комуникация: Wi-Fi IEEE 802.11 b/g/n20 (2412 ~ 2462 MHz)
Работна лента: 2400 ~ 2483,5 MHz
Максимална мощност на предаваната радиочестота: 10 dBm (2400 ÷ 2483,5 MHz)
Диагностични конектори: DIAGNOSIS: DSUB-26HD (ISO 22900-1)
Електронен превключвател: двупосочен, 13 независими позиции
Съединител за препрограмиране на блокове за управление: PV (SAE J2534-1)
Поддържани протоколи:
- Мигащи кодове
- K, L (със защита от ток 100 mA), ISO9141-2, ISO14230
- CAN ISO11898-2 Висока скорост
- CAN_FD 11898-2:2016 4 канала
- CAN ISO 11898-3 Ниска скорост
- CAN SAE J2411 Единичен проводник
- SAE J1850 PWM
- SAE J1850 VPW
- SAE J2534-1
- SAE J1708
Потребителски интерфейс: Дисплей OLED 64×128 точки
Работна температура: 0 ÷ 50 °C
Температура на съхранение: - 20 ÷ 60 °C
Работна влага: 10% ÷ 80% без кондензация
Тегло: 600 g
Степен на защита IP: IP53 (с добре затворени защитни капачки)
Директиви:
- RED 2014/53/EU
- RoHS 2011/65/ЕС и Делегирана директива 2015/863/ЕС
Електромагнитна съвместимост:
- ETSI EN 301 489-1
- ETSI EN 301 489-17
Радиосистеми: ETSI EN 300 328
Електрическа безопасност: EN 62368