back to top

От 14 май - Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, 8 седмици, компютърна грамотност

От 14 май - Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, 8 седмици, компютърна грамотност
image_2
image_3
image_4
image_5
image_6
image_7
image_8
image_9
image_10
Обява №
5867101
Обява от
Цена
430 лв.
Местоположение

Център, град Пловдив, област Пловдив, (Виж Център на картата)
Място на обучение
Присъствено при учителя
Актуализирана преди 2 дни. Валидна още 57 дни.
Допълнителна информация

Присъствен курс! Безплатен учебник 124 страници.
Безплатно към курса получавате 1000 минути видео уроци и 100 задачи! Записване без капаро, по телефон.
Цената е крайна, без изненади или допълнителни такси. Ако пропуснете занятие, го наваксвате със следващата група безплатно!

Продължителност: 12 непоредни вечери от 18:30 или 8 дни събота/неделя от 9:30 или 14:30.
Хорариум: 72 учебни часа = 36 часа присъствено обучение + 36 часа самостоятелна практика.
Учебни материали: безплатен учебник от 100 страници.
Сертификат: на успешно завършилите курса и справили се с всички упражнения се издава валиден в ЕС сертификат. Възможно е издаване на сертификат и на английски език.
Методика на преподаване: интензивно обучение в мултимедийна зала с много примери и задачи.

След курсът ще управлявате всички документи в офиса. Ще създавате и редактирате сложни документи в Word, таблици с формули и диаграми в Excel, PowerPoint презентации и с Outlook ще организирате времето си. Ще познавате най-новите инструменти за съвместна работа в офис, споделяне на документи, организиране на събрания, отдалечена съвместна работа и проследяване на промените. С набор от шаблони успешно ще автоматизирате работата си и ще спечелите много свободно време. За всеки, който се нуждае от удостоверение за компютърна грамотност.

Програма на курса:

1. Организация на офис и документооборот
Организация на файлове и папки, създаване и копиране на папки. Търсене на файлове в компютъра. Техническо обслужване и обработка на офис документация и осигуряване връзка с всички организационни единици. Организационна подготовка на документи, формуляри и подръжка на дневници за комуникация и кореспонденция. Подръжка на картотека, фирмени бази данни и документооборот. Създаване и следене на графици, събития и контакти. Приложение на Office 2019 в организиране на фирмената информация, документация и комуникация.

2. Microsoft Word ефективно форматиране със стилове
Microsoft Office, версии, работа с облак. Microsoft Word. Създаване и редактиране на документи. Шаблони. Форматиране на символи и параграф. Настройка на лист. Работа със стилове, създаване и редактиране на стил. Прилагане на готови стилове. Отпечатване. Създаване на съдържание на документ. Визуализиране на стиловете и макет на документа.

3. Microsoft Word специфични обекти и инструменти
Създаване на списък. Редактиране на списък. Графични списъци. Форматиране на таблици и рамки. Редактиране на таблица. Графични обекти и изображения. Оформяне на лист, горен и долен колонтитул, номерация на страниците.

4. Microsoft PowerPoint перфектни презентации
Създаване на презентация, етапи, цели. Избор на дизайн и разположение на обектите. Вмъкване и редактиране на текст и заглавия. Вмъкване на сложни графични обекти, снимки, картини, видео и звук. Намиране на графични изображения в Google и обработка с PowerPoint. Повтарящи се елементи, Master Slide. Анимация и създаване на автоматична презентация. Презентиране.

5. Microsoft Outlook, съвместна работа с Office програмите
Организиране дейността в офиса. Електронна поща. Организиране на календар, събития и съвещания. Работа с контакти, Адресна книга. Автоматизация с Outlook. Съвместна работа с Office програмите. Копиране между отделните програми, съвместно редактиране на документи, права за достъп. Компютърна сигурност, загуба на информация и вируси. Архивиране на информация.

6. Microsoft Excel въвеждане на данни
Интерфейс. Работна книга и работни листове. Въвеждане и редактиране на различни видове данни в клетките. Вмъкване и изтриване на клетки, колони и редове. Запис и отваряне на файл. Форматиране на клетки, видове данни. Създаване на таблица. Създаване на елементарни формули. Пресмятане и анализ с Excel.

7. Microsoft Excel обработка на данни
Формули и функции. Редактиране на формули. Копиране на формули в работен лист. Видове адресация на клетките, клетка константа. Изчисления с проценти, съотношения и търговска отстъпка. Методи на пресмятане на ДДС чрез Excel. Създаване на сложна таблица със сложни формули и функции. Видове функции в Excel. Използване на повече работни листове. Прехвърляне на данни между работни листове и отделни работни книги. Преместване и копиране на лист. Работа с по-големи обеми данни и таблици. Замразяване на редове и колони в таблицата. Форматиране на таблицата.

8. Microsoft Excel обработка на данни
Създаване и редактиране на диаграми. Видове диаграми, настройка на диаграма. Отпечатване на работен лист и диаграма. Задаване на печатаема област. Добавяне на горен и долен колонтитул. Повтаряне заглавията при печат. Алгоритми за бързо отпечатване на големи таблици в един лист. Работа със списъци от данни. Сортиране и филтриране на данни. Обобщаване на данни с Pivot таблици и диаграми. Проблеми с PIvot таблиците и начини за решаването им.

9. Microsoft Excel автоматизация на таблици
Следене на информация, какво може Excel да прави сам и как може да следи данни и да сигнализира при промяна или достигане на критични нива. Автоматизация на таблиците чрез условно форматиране и функции. Приложение на условното форматиране при различни видове данни. Използване на логически функции. Сложни функции с вмъкната структура. Комбиниране на функции. Техники за бързо въвеждане и проверка на сложни функции. Прехвърляне на данни и сравняване на таблици с VLOOKUP функция. Приложение и възможности.

Програмата е актуализирана и одобрена от научния отдел на Мицев център.

Напиши първи коментар Покажи коментарите към обявата
Контакт с подателя
Контакт с подателя на обявата
Мицев център
Изпрати съобщение
Влезте в сайта или се регистрирайте за да може да напишете лично съобщение. Вход в сайта / Регистрация
http://edbg.net
https://ofisakademia.com
Адрес на подателя
област Пловдив, Пловдив, ул. Генерал Гурко 16, първо се обадете по телефона!
Виж на картата на офиса Виж офиса на картата /
Този сайт изпозва бисквитки. Вижте повече