Служител човешки ресурси
Център, град Варна, област Варна, (Виж Център на картата)
Перфектният Дом е фирма за професионално почистване. Ние се отнасяме с прецизност към всеки наш клиент и предоставяме отговорно изпълнение на услугите си.
Предлагаме Ви възможност да станете част от нашият перфектен екип на длъжност
„Служител човешки ресурси“.
Вашите задължения:
- Активно търсене и идентифициране на потенциални кандидати чрез разнообразни канали за подбор;
- Провежда интервюта както на място в офиса, така и онлайн по вайбър;
- Приема необходимите документи и подготвя проектиране на трудови договори, измененията към тях и заповедите за прекратяването им;
- Водене на регистър на болничните листове и отпуските;
- Постоянна комуникация със служителите във фирмата и оказване на съдействие по възникнали казуси и запивания;
- Работа със специализирана CRM система.
Изисквания към кандидатите:
- Задължителен опит в подбора на персонал - минимум 2 години;
- Проактивност, умения за работа в екип, отлични комуникативни способности;
- Адаптивност към работната среда;
- Коректност, отговорно отношение към работата;
- Умение за работа в екип;
- Добра организация и структурираност на задълженията.
*** С предимство ако кандидата има препоръка от предишен работодател!!!
Ние предлагаме:
- Целогодишна заетост в развиваща се фирма;
- Работно време от понеделник до петък от 08:00ч. до 17:00ч.;
- Трудов договор сключен с фирма „Перфектният дом Варна“ ЕООД;
-Ваучери за храна.
Ако вие си търсите динамична работа, усмихнати колеги и приятен колектив, моля изпратете актуална автобиография чрез платформата. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Вашите документите ще бъдат разгледани при гарантирана конфиденциалност!