Административен офис сътрудник, Половин работен ден, целогодишна заетост
град Бургас, област Бургас, (Виж Бургас на картата)
Фирма в сферата на оценката на имоти търси амбициозен и организиран технически сътрудник, който да участва в ежедневните административни и оперативни дейности в офиса.
Позицията е подходяща за хора, които търсят частична заетост и желаят да работят в спокоен и професионален екип.
Основни отговорности:
- Подготовка, редактиране и форматиране на текстови документи
- Преглед на текстове за правописни, граматически и пунктуационни грешки
- Работа с основни офис приложения (Microsoft Word, Excel, Outlook)
- Изготвяне на таблици, отчети и други документи
- Поддържане и архивиране на електронни и хартиени записи
- Координация и комуникация с колеги и клиенти при необходимост
- Спазване на поставените срокове и изпълнение на задачи с внимание към детайлите
Изисквания към кандидата:
- Отлични компютърни умения, особено в работа с Word и Excel
- Висока езикова култура и внимание към детайлите
- Способност за ефективно управление на времето и приоритизиране на задачите
- Отговорност и проактивност в изпълнение на ангажиментите
- Предишен опит на сходна позиция ще се счита за предимство, но не е задължителен
Какво предлагаме?
- Почасова работа с работно време от понеделник до петък, от 08:30 до 12:30 ч. (общо 4 часа дневно)
- Възнаграждение от 550 лв. нето месечно с възможност за преразглеждане на заплатата в зависимост от представянето и постигнатите резултати
- Възможност за професионално развитие и поемане на нови отговорности
- Работна среда, която насърчава организацията и ефективността
- Подкрепа от екипа и обучение при необходимост
- Дългосрочни перспективи за работа в стабилна компания.